Kolared

Kolared

23 apr. 2013

TÄVLING, vinn en tröja från me&i.

Jag fick ett paket med gåvor från me&i, och snälla Marita förra veckan. Där även ni nu får chansen att ta del av. Nämligen denna fina tröja i stl 110/116 som är förstort till Elsa. Därför tänkte jag strata en tävlingen där ni har chansen att vinna den.

kissing frog puffy top

Tävlingreglerna är enkla.

*Skriv en kommentar till vem du skulle vilja vinna denna söta tröja till?!

Tävlingen avslutas fredagen den 3 maj kl 20.00

LYCKA TILL!

Johanna.

7 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar, den skulle sitta perfekt på Ida som har den storleken, har inte hunnit beställa något från Me&I den här säsongen därför vore roligt med något nytt plagg

    :-)

    SvaraRadera
  2. Skulle passa finfint tom krya på dig present till Stella

    SvaraRadera
  3. Gott tävlande när man inte skriver namn måste alla veta vem Stella är. Försöker igen

    SvaraRadera
  4. Jag skulle gärna ge denna fina tröja som krya på dig present till Stella

    SvaraRadera
  5. Jag skulle defenitivt ge den till mitt barnbarn. TRor den skulle passa.

    SvaraRadera
  6. Till min gud dotter. Som bor en bit bort, vilket gör att vi ses sällan.

    SvaraRadera
  7. Helena Eriksson1 maj 2013 kl. 21:27

    Den skulle passa fint till min kusin Astrid!

    SvaraRadera